طب چینی می تواند بیماران مبتلا به مرحله 4 کلیه دیالیز نارسایی اجتناب از کمک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی می تواند بیماران مبتلا به مرحله 4 کلیه دیالیز نارسایی اجتناب از کمک

طب چینی جوهر چین است، و می تواند بیماری را از ریشه درمان کنند. و تنها اشکال این است که آن را به آرامی کار می کند. علاوه بر این، بسیاری از بیمارستان ها نیز می تواند طب چینی برای درمان بیماری های کلیوی استفاده و اثر خوب است. برای بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری کلیه، طب چینی می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز؟

در واقع، فقط در طب سنتی چینی تکیه می کنند، دشوار است برای کمک به بیماران با مرحله 4 کلیه نارسایی اجتناب از دیالیز به عنوان مرحله 4 نارسایی کلیه بدان معنی است که نارسایی کلیه بسیار جدی است، و بیش از هفتاد درصد از عملکرد کلیه از دست داده است، در حالی که میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) به طور جدی کاهش می یابد، و بین 15 میلی لیتر / دقیقه و 30 میلی لیتر / دقیقه. در این زمان، بسیاری از محصولات سوخت و ساز بدن و مایع نمی تواند از بدن خارج شوند به طور معمول. در حالی که طب سنتی چینی به آرامی کار می کند، آن را می تواند کمک به کلیه ها از بین بردن این سموم انباشته شده به سرعت.

در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، TCM کارشناسان کلیه ما بیش از بیست سال را صرف تحقیق در طب سنتی چینی برای درمان بیماری های کلیوی و توسعه درمان های جدید موثر است، "چهار" یک "درمان. این درمان به این نتیجه مای سین کیانگ ترکیب (MKM)، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا درمانی و طب چینی خوراکی. آنها یکدیگر تعادل و همکاری با یکدیگر برای درمان بیماری کلیه است. آنها تابع ترویج گردش خون، حذف سموم خون، تخریب از مواد مضر، مانع از انتشار عوامل التهابی، می تواند پیشرفت فیبروز کلیوی کند. علاوه بر این، ما را انتخاب کنید طب چینی همچنین دارای توابع از ترمیم بافت کلیه می دهد؟ عدس و بهبود GFR. اگر شما عوارض جدی رنج می برند نیست، ما می توانیم به شما کمک کند جلوگیری از دیالیز و یا تاخیر زمانی دیالیز.

از مقدمه، شما می توانید ببینید که بیمارستان ما می تواند به شما کمک کند دیالیز جلوگیری از اگر شما از نارسایی کلیه (از جمله مرحله 4 نارسایی کلیه) اگر شما علاقه به دانستن درمان ما "چهار" یک "رنج می برند، ما به شما امیدوارم که شما می توانید پزشکان ما آنلاین بپرسید و یا ارسال یک ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com و ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد. بهترین آرزوها!

 





:: برچسب‌ها: نارسایی طب چینی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: